Uw partner in compliancy & conversie
Ervaren klantcontact center voor actieve benadering van de portefeuille
WFT gecertificeerde medewerkers
Analyse van uw portefeuille voor optimale conversie & kwaliteit
Verslaglegging volgens afspraak en mogelijk in eigen database
Kennismaken? Bel ons gerust.
085 – 06 08 384
Outsoursing Leven & Hypotheken
Echt inzicht verschaffen en oplossingen aandragen voor klanten levert twee zaken op: het vertrouwen komt terug en de investering wordt dubbel en dwars terugverdiend.
Onze adviseurs weten dit als geen ander. Bij WeAdvize werken integere, betrokken professionals, met de juiste inhoudelijke kennis én met gevoel voor commerciële kansen.
Die commerciële kansen, die zijn er volop. Zeker in tijden waarin duidelijk is dat pensioenfondsen niet de redding gaan bieden voor de oude dag. In een onzekere en veranderlijke wereld is er behoefte aan een financieel baken. Het intermediar vervult hierin een belangrijke rol.
WeAdvize biedt een unieke service waarbij wij het intermediair helpen om levenportefeuilles telefonisch en online te benaderen, van advies te voorzien en te verrijken. Dit noemen wij Life as a Service, kortweg LAS.
In goed overleg stellen we een plan van aanpak op. Hierbij is het mogelijk dat WeAdvize de klanten benadert uit naam van het intermediair.
Het vertrouwen in onze organisatie is ons bestaansrecht. Naast gedegen advies door gecertificeerde adviseurs, hebben wij de naam en reputatie van onze klanten hoog in het vaandel staan.
De afsprakeninformatie wordt direct in de eigen database gezet en een advies wordt altijd voorzien van een compliant rapport. Dit compliancy traject wordt gemonitord door een zeer ervaren team. Hierbij houden wij rekening met dataveiligheid en de AVG wetgeving. Zo zorgt het LAS traject dat er wordt voldaan aan de zorgplicht.
LAS levert gegandeerd meer conversies, verrijkte leads én tevreden klanten op!
Jaar ervaring
KLanten voorzien van persoonlijk advies
Maatwerkoplossingen
Elk intermediar heeft een eigen visie, aanpak en werkwijze. WeAdvize begrijpt dit. Daarom gaan we eerst met elkaar in gesprek om te kijken of er een wederzijdse match is. Indien gewenst kan WeAdvize het klantenbestand benaderen uit naam van het intermediar, met aandacht voor diens goede naam en reputatie. Daarnaast gaan wij uiteraard zorgvuldig en AVG-proof om met de data. Met LAS wordt een servicepakket op maat samengesteld, waarbij wij de volgende diensten kunnen leveren:
- Telefonische benadering door ons afsprakenbureau
- Analyse van de portefeuille door een ervaren data science specialist
- Telefonisch en online advies door Wft gecertificeerde adviseurs
- Advies via de nieuwste tools waardoor online gesprekken direct administratief kunnen worden afgehandeld
- Vervolgacties als opvragen offertes, vervolgafspraken, waardeoverdrachten en dienstverleningsovereenkomsten
- Compliant verslaglegging
- Verrijking hypotheek- en schadeleads
- Tussentijdse rappotages en evaluaties
- Eindverslag met de toekomstige kansen in de portefeuille